Mon. Sep 25th, 2023

Άφαντες… οι μπουλντόζες: Καμία εξέλιξη εδώ και ένα χρόνο στο εργοτάξιο του ΒΟΑΚ από την ημέρα της σύμβασης

boak.jpg
Kritichannel >

Το δημόσιο έργο “Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος” του νέου ΒΟΑΚ έχει πολύ στενά χρονοδιαγράμματα (θα πρέπει να ολοκληρωθεί πριν την εκπνοή του 2025) λόγω του ότι έχει ενταχθεί και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Καλές οι υπογραφές συμβάσεων… Καλές οι πρωθυπουργικές αυτοψίες, τα ωραία λόγια και οι εξαγγελίες… Αλλά πότε θα δούμε τις μπουλντόζες να δουλεύουν κανονικά στον ΒΟΑΚ; Αυτό είναι το εύλογο ερώτημα που ξεπροβάλλει στο μυαλό των Κρητικών, καθώς αισίως συμπληρώθηκε ένας ολόκληρος χρόνος από την πανηγυρική… υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και του αναδόχου για το τμήμα “Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος” (που είναι και το πιο εύκολο από κάθε άποψη εκ των τριών έργων του νέου ΒΟΑΚ), αλλά ακόμα δεν έχουμε πάει στις κυρίως κατασκευαστικές εργασίες.

Ένα χρόνο μετά τη σύμβαση και περίπου 7 μήνες μετά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη, που κήρυξε την εκκίνηση των εργασιών, δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα πλήρες εργοτάξιο. Επί της ουσίας βρισκόμαστε σε επίπεδο εκτέλεσης κάποιων προπαρασκευαστικών μονάχα εργασιών, ενώ δεν καταγράφεται ιδιαίτερα αξιοσημείωτη πρόοδος σε σχέση με την εικόνα που είχαμε καταγράψει ιδίοις όμμασι εδώ στο neakriti.gr, όταν και τον περασμένο Ιανουάριο είχαμε βρεθεί στο εργοτάξιο της αναδόχου εταιρείας, που είχε ξεκινήσει να στήνεται τότε, στα 3,5 περίπου χιλιόμετρα πριν από τον Άγιο Νικόλαο…

Βεβαίως η πολύ αργή πρόοδος δεν έχει να κάνει με την ανάδοχο εταιρεία, αλλά κατά βάση με σημαντικές εκκρεμότητες που υπήρχαν σε επίπεδο αμιγώς διαδικαστικό. Όπως ενδεικτικά σε επίπεδο απαλλοτριώσεων, κυκλοφοριακών μελετών και εγκρίσεων.

Σηημειωτέον, το δημόσιο έργο “Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος” του νέου ΒΟΑΚ έχει πολύ στενά χρονοδιαγράμματα (θα πρέπει να ολοκληρωθεί πριν την εκπνοή του 2025), λόγω του ότι έχει ενταχθεί και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ